De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool W8I HP42 L op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

s**e@o**k.com 21-09-2023

Prijs/kwaliteit zeer goed toestel

Geschreven voor: Whirlpool W8I HP42 L

Super tevreden over deze vaatwasser.
Als ik deze vergelijk met mijn vroegere is deze veel energiezuiniger en verbruikt volgens mij ook minder water. Deze staat in de open keuken en ook het geluid valt super mee.
Er zijn verschillende programma's aanwezig om de vaat te doen, wat altijd handig is.
We ontdekken nog steeds nieuwe dingen dus ziet er zeker goed uit voor de toekomst.
Ook is de vaatwasser goed uitgerust in verband met het plaatsen van bestek, glazen en grotere producten zoals kookpotten enz.
Is dus zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe vaatwasser die betaalbaar is.
Prijs/kwaliteit is dit zeker een product dat ik zou aanraden !!!

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig

Minpunten

• geen

e**s@g**l.com 19-09-2023

Ruime stille afwashulp

Geschreven voor: Whirlpool W8I HP42 L

Deze vaatwasser als vervanging voor onze oude aangeschaft.
Veel ruimte, besteklade en bestekmandje en veel programma’s.
Het is wennen en uitproberen.
Weinig geluid.
Onze conclusie na paar weken is eigenlijk mooie ruime rustige vaatwasser die goed droogt, niet op alle programma’s even goed schoonmaakt in ons optiek maar P7 onze favoriet is.

Pluspunten

• Ruimte
  • Besteklade
  • Openen wanneer klaar

Minpunten

• Misschien wel teveel opties

e**k@h**l.com 18-09-2023

ruime machine die natuurlijk, energiezuinig droogt

Geschreven voor: Whirlpool W8I HP42 L

Door de "Natural Dry" functie droogt de afwas geweldig en het is nog energiezuinig ook!
Na het programma gaat de vaatwasser automatisch open om de vaat op een natuurlijke manier verder te drogen.
Het Powerclean systeem is onontbeerlijk voor aangekoekte ovenschotels. Zelfs zonder voorspoelen zijn de ovenschotels perfect schoon. Ik win tijd bij het inladen omdat er niet meer moet voorgespoeld worden. En ik win tijd bij het uitladen omdat er ook niets meer moet afgedroogd worden. Verder ben ik ook gestopt met puzzelen. De machine is zo ruim dat alles er perfect in past. Een win-win dus op vele vlakken!

Pluspunten

• ruim
  • droogt natuurlijk
  • programma voor halfvolle machine
  • timer om uitgesteld te starten

Minpunten

• duurtijd van sommige programma's

k**s@h**l.com 16-09-2023

Aanrader

Geluid: heel stil
Bedieningsgemak: even zoeken, eens je het weet: heel makkelijk
Lading: zeer ruim en halve lading mogelijk
Indicatielampje aanwezig, zo kan je op de vloer zien of de machine in werking is of niet (kan je ook uitschakelen)
Timerfunctie mogelijk
Veel programma’s
Houder voor pannen en deksels

Pluspunten

• Stil
  • Halve lading
  • Timerfunctie
  • Indicatielampje op de vloer

Minpunten

• Installatie even zoeken

s**e@i**d.com 16-09-2023
Geschreven voor: Whirlpool W8I HP42 L

Wast zeer goed, veel ruimte. Heb wel even zitten zoeken voor installatie. Heb al gemakkelijkere vaatwassers geplaatst. Naar stilte toe verwacht ik altijd dat het nog stiller kan. Maar ligt wellicht aan mij. Is op zich stiller dan onze vorige. Het enige minpunt dat ik zou kunnen zeggen is dat de max. Afmeting van de frontplaat van de kast max. 76 mag zijn. Ik heb een Ikea keuken en moest dus een stuk zagen van mijn paneel. Heb geen idee of ervaring of dit bij andere keuken leveranciers een probleem heeft. Wel zeer tevreden van onze aankoop.

t**s@l**e.be 16-09-2023
Geschreven voor: Whirlpool W8I HP42 L

Glazen en bekers kunnen in de bovenste lade gelegd worden naast het bestek. Er is in het midden bovenaan een strook waar je glazen kan plaatsen met rechtstreekse straal die de glazen schoon spuit. Wijnglazen passen hier echter niet in omdat deze nog een steeltje hebben en dan te hoog komen maar gewone glazen en bekers passen hier prima in. Fijn dat deze bovenste lade zo goed benut kan worden want met bestek zouden we deze nooit volledig gevuld krijgen. Wanneer het programma bijna afgelopen is, opent de vaatwasser zich vanzelf om verder te drogen, dit behoort ook nog bij het programma en bespaart ons elektriciteit. De vaat komt er over het algemeen veel properder uit dan bij onze vorige vaatwasser. Het verschil is enorm. Geen doffe aanslag meer op de glazen, alle borden zijn perfect proper. We zijn met een gezin van vijf en krijgen ook netjes alle vaat er in. Deze vaatwasser is een maxispace en dat merk je ook. We krijgen er veel meer in en het is heel erg praktisch onderverdeeld. Wanneer we een klein beetje vaat hebben is er ook de mogelijkheid om een half programma te laten draaien. Samengevat zijn we dus heel erg tevreden en raden we iedereen deze vaatwasser aan.